Opening seizoen met familiedag

Eindelijk staat het nieuwe voetbalseizoen voor de deur en op zaterdag 27 augustus is de officiële opening waarvoor we jullie allemaal uitnodigen en zeer zeker bij nodig hebben.

Nieuw tenue
Dit is ook het moment voor het ophalen van een tenue voor de nieuwe leden én het omwisselen van het huidige wedstrijdshirt voor het nieuwe wedstrijdshirt met daarop de nieuwe sponsoren. Ben jij ook zo benieuwd?

Uiteraard kan dan ook het broekje en/of de sokken worden omgeruild voor een grotere maat als dat nodig is. Belangrijk dat je komt, want spelers mogen alleen competitie spelen in het nieuwe tenue!

Wat is er allemaal te doen op deze gezellige familiedag?

• Spelletjes op veld 2, broertjes en zusjes zijn ook welkom
  • Kennismaken met je nieuwe team en de trainer/leider
  • Informatie vanuit het bestuur, technische commissie en leeftijdscoördinatoren over wat er speelt binnen de club, hoe de training en competitie eruit ziet en wat we dit seizoen verder gaan doen
  • Verschillende ‘stands’ waar je meer inzicht krijgt in de organisatie van Sportclub Deventer, wat er allemaal wordt gedaan, bij wie je waarvoor terecht kunt maar ook wat jij voor de club kunt betekenen. Immers het zijn de leden die de club met z’n allen runnen!
  • SVO Deventer ’21 zal aanwezig zijn
  • Overzicht van de activiteiten en evenementen die dit jaar zijn gepland met de mogelijkheid om mee te helpen met de organisatie
  • Inzicht in de mogelijkheden voor stages, opleidingen en begeleiding in het trainen, fluiten van wedstijden en vlaggen
  • Gratis koffie, thee en ranja

En natuurlijk een moment om iedereen weer te zien en spreken. Hoe leuk is dat …

Wanneer worden jullie verwacht op zaterdag 27 augustus?

• JO6-JO7-mini’s om 9.00 uur
  • JO8-JO10 van om 9.15 uur
  • JO11-JO12 om 10.00 uur
  • JO13-JO14 om 10.45 uur
  • JO15-JO17 om 11.30
  • JO19-JO21 om 12.30 uur
  • MO11-MO20 en dames SVO Deventer 21 kunnen de gehele ochtend terecht bij de stand van SVO Deventer 21

Verzamelen bij je eigen team op veld 1 en vervolgens zal de organisatie van deze opening van het voetbalseizoen ervoor zorgen dat jullie op het juiste moment op de juiste plek zijn! Het gehele programma zal ongeveer 1.5 uur per leeftijdscategorie duren.

En om 13.00 uur wordt er een oefenwedstrijd gespeeld op veld 1 tussen het eerste elftal en VSW.

We zien er naar uit om jullie allemaal te zien en spreken op zaterdag 27 augustus!